kusjesoph.reismee.nl

Opgeven of doorgaan..

Hoi allemaal,

Ik wil jullie even een korte update geven hoe het nu met me gaat.
Het is misschien een rare titel maar het gaat weer bergafwaarts met me.
Ik heb namelijk geen behoefte om nog te ontbijten en te lunchen daarnaast drink ik ook weinig op een dag. Ik ben de laatste tijd snel moe en voel me niet echt mij zelf meer. Normaal ben ik iemand die veel praat, gezellige dingen doet en eigenlijk nooit op mijn slaapkamer zit zoals jullie mij kennen. Op dit moment is het totaal andersom en het voelt voor mij niet goed. Ik zit nu voor mij gevoel erg veel op mijn kamer muziek te luisteren en te Skypen om nog een beetje de dag door te komen. Ik ga namelijk niet naar school en heb verder geen daginvulling. Ik denk veel na over alles maar vooral over hoelang het nog zal duren en wat ik eigenlijk nog wil. Als ik het nog wel een keer aan kan. Ik weet het namelijk allemaal niet goed meer.
Ook heb ik nog geen informatie gekregen over een nieuw gezin. Het kan 5 dagen duren maar het kan ook nog wel 3 weken duren en ik weet niet als ik dit wel ga volhouden. Het is niet dat ik het niet meer wil of omdat ik heimwee heb. Nee, dat is het niet. Het is de energie die opraakt na alles en het leven in onzekerheid. Wanneer word er een nieuw gezin gevonden? Misschien deze week nog of pas over 3 weken. En als ze er een vinden hoe gaat het uitpakken? Heb ik nog wel de energie om helemaal vanaf het begin af aan te beginnen? Dat zijn dingen die ik mij telkens afvraag.
Ik ga mijzelf nog ongeveer 1 week de tijd geven om er over na te denken wat ik wil en wat ik denk dat het beste voor mij is want anders komt er bij mij geen einde aan het denken. Ik hoop dat ik dan uiteindelijk voor mijzelf de juiste beslissing heb genomen.
Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs,
Sophie

Reacties

Reacties

miranda

Hey meis komt goed sucses doe wst goed voor je is liefs

sonja

Hey meisje begrijp hoe je je moet voelen vindt het ook heel erg rot voor je maar vind het heel goed en volwassen hoe je ermee omgaat hoop dat je voor jezelf de goede beslissing maakt en wens je daarbij alle sterkte liefs en een dikke knuffel xxx

Robert

Hallo Sophie. Papa snapt je helemaal en sta volkomen achter jou beslissing en wat anderen ook zeggen jij blijft mijn toppertje papa is trots op je

Nicky

Ik ben er altijd voor je als je me nodig hebt! Ik ben sowieso al super trots op je Sophie!! ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active