kusjesoph.reismee.nl

Acceptatie & examens

Hoi allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven. Ik wou eerst wachten tot dat alles officieel is maar omdat ik al meerdere vragen heb gehad dacht ik laat ik eens weer wat bloggen.

Ik kreeg op woensdag 15 april te horen dat ik was geaccepteerd door de Nederlandse organisatie en dat het werd doorgestuurd naar Amerika. Op die dag ging alles zo snel dat ik ook al op de Amerikaanse website stond. In de avond kreeg ik een mailtje dat ik ook geaccepteerd was door de Amerikaanse organisatie. Nu zijn we morgen precies een maand verder en heb ik van meerdere mensen al vragen gehad zoals:

  • Heb je al een gastgezin?
  • Weet je al waar je geplaast word?
  • Wanneer vertrek je?
  • Wanneer is het zeker als je gaat?
  • Voor hoelang ga je?
  • Weet je al in wat voor gezin je geplaast word?

En ga zo maar door.

Ik zal ze meteen even voor jullie beantwoorden.

  • Ik heb nog geen gastgezin maar je kan dit ook nog 3 dagen voor dat je in het vliegtuig stapt te horen krijgen.
  • Ook weet ik dus nog niet waar ik geplaatst word aangezien dat afhankelijk is bij welk gastgezin je komt.
  • Ik heb nog geen vertrek datum.
  • Het is pas zeker als ik ga als ik een gastgezin heb en als ik slaag voor mijn examens.
  • Ik ga voor 10 maanden wat word gezien als een jaar. (Een heel schooljaar)
  • Ik heb geen enkel idee bij wat voor gezin ik geplaatst word. Ik word uitgekozen door een gezin.

Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik nu nog niks te horen heb gekregen aangezien ik nu precies in mijn examenweken zit. Nu kan ik me specifiek richten op mijn examens. Aan de andere kant vind ik het jammer aangezien je natuurlijk ook erg nieuwsgierig bent bij wie je terechtkomt en als je wel een gastgezin krijgt. Daar is nu gewoon het wachten op. En als laatste slagen maar dat komt vast wel goed.

Ik hou jullie op de hoogte als ik meer weet!

Liefs,

Sophie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active