kusjesoph.reismee.nl

Officieel geboekt.

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie mijn website bezoeken. Vandaag heb ik mij aangemeld voor een jaar High School in Amerika. Het lijkt me heel erg gaaf. Als eerst zou ik moeten slagen voor mijn eindexamen en een paar testjes moeten afleggen bij travel- active zoals een interview in het Engels en een andere toets. Dat zal vast wel goed komen. Ik heb gehoord van ex-change studenten dat ik me hier niet druk over hoef te maken. Dus zoals het er nu naar uit ziet, zit ik in augustus alleen in het vliegtuig naar Amerika zonder familie en vrienden. Maar met wat mensen van de organisatie en andere studenten die naar Amerika gaan. Ik zie er nu al naar uit om er een jaar tussen uit te gaan maar dat zal nog even duren. Ik hoop dat ik jullie later via hier op de hoogte kan houden over hoe het dan met me gaat en hoe ik leef.

Liefs Sophie

Reacties

Reacties

Rosita

Spannend hoor! ????
Allereerst de toelating...en dan hoop ik dat je een fantastisch jaar zult beleven, die je nooit meer vergeet! ????????????

Sophie

WAAAAT?!

Sandra, Jeffrey, Maikel em Romy

Hey Sophie,

Amerika wat gaaf!
Wens je een hele mooie tijd toe en ik ga je volgen meid!

Heel veel liefs van ons

Doo de Vries

Haai! Ik hoop dat je een super jaar zal hebben en ik ga je zeker volgen. XX Dominique

Zoey

Veel geluk girl! ????????????

Noëlle

Pffff zomaar zonder mij!! Heel veel plezier moppie ik ga je zeker volgen!! XXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active