kusjesoph.reismee.nl

27-08-2015 geplaatst, 29 augustus vertrek

29 augustus stap ik op het vliegtuig om er een jaartje tussen uit te gaan. 10 maanden genieten van het leven in Amerika. Maar ook 10 maanden zonder mijn eigen familie en vrienden. Ik denk zelf dat ik een moeilijke maar ook een hele mooie periode in me leven ga mee maken! Een leven met veel zon, strand maar ook regen in de winter... Ik zie er ontzettend naar uit om nieuwe mensen te ontmoeten, naar de echte high school en wie weet wel cheerleaden!

Het moment van afscheid is het ergste, ik besef het nog steeds niet ook al heb ik mijn afscheid feestje al gehouden. Het was super leuk en zeker geslaagd! Ik zit nu naast mijn lieve vriendin Noa in de auto richting Schiphol en kan ik eindelijk verder met mijn blog. Ik was ontzettend druk met pakken aangezien ik het nog maar 2 dagen weet dat ik vertrek. Zoals altijd heb ik te weinig ruimte en moet ik natuurlijk een extra koffer meenemen. Wat een drama was het pakken van alle spullen. Mijn koffers zitten aardig aan het gewicht dus ik mag hopen dat ik er niks uit moet pakken.
Wat betreft mijn gastgezin:
Ik kom bij een alleenstaande vrouw van 65 jaar oud. Ze heeft twee paarden, een hond en een kat. Ze woont in Woodland in de staat Washington. Vroeger is ze Engels docent geweest in China dus ze weet hoe moeilijk het is voor mij om een vreemde taal vloeiend te leren spreken. Ook is ze heel ondernemend en wil ze met mij naar de grote stad Portland, naar de Stille Oceaan en wil ze mij de bergen en de rivieren laten zien.
Het is nu07:06Nederlandse tijd. Ik moet om 8.00 op Schiphol zijn en vertrek om 11.10 weg uit dit koude kikkerlandje dan vlieg ik eerst naar Houston, Texas daar heb ik overstap van drie uur. Ik land daarom 14:45Amerikaanse tijd. Ik vlieg de eerste vlucht sowieso 10 uur dus de jetlag zou mij zeker nog even gedag zeggen. Ik vliegom 17:45Amerikaanse tijd verder naar Portland, Washington. Ik land daarom 20:15en word dan door mijn nieuwe hostmom opgewacht. Ik kan niet wachten om haar te ontmoeten en er een onvergetelijke tijd van te maken.
Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs Sophie

Reacties

Reacties

Monika en Donja

Lieve Sophie, ja het afscheid van familie zal wel zwaar gaan worden, maar er is altijd nog skype en facebook. Wij wensen jou een hele mooie en vooral leerzame tijd in America, en zeggen dan ook.....GOOD LUCK...xxxxx

fam nassette

Hoi sophie ww zullen je allemaal missen geniet ervan xxx knufffel

Sandra

Hoi meid,

Ik denk dat jij het bijzonder goed getroffen hebt bij deze vrouw! Zo zou ik ook wel voor 10 maand naar Washington willen!

Have fun! Xxx

Frank en Aly

Goedemorgen Sophie,

Nu op weg voor het grote avontuur. Geniet en leer ervan.
We wensen je een heel fijne tijd in Amerika.
Pas goed op jezelf.

Annemee

He sophie!

Goede reis!! Veeeel plezier????
En tot over 10 maand!

Xxxx

Annemee

Veeel plezier!!!!*

Willemijn

Hey Sophie,

Wat ben ik blij voor je! Je hebt echt lang moeten wachten maar zo zie je dat het het helemaal waard was, nu kan ook jou high school avontuur eindelijk beginnen! :)

Have Fun!

kim

Hoi Sophie,

Ik wil je heel veel plezier wensen in Amerika.
Maak er een leerzame maar vooral een leuke tijd van.

Xxx kim

Hans Scholten

Lieve Sophie,
Wens jou alle goeds toe, succes met contacten leggen.
Dikke knuffel van mij.

Cynthia van t Oever

Lieve Sophie
Ik hoop dat het allemaal beter word voor je meis!
Ik ben er voor je!

Kusjes je vriendinnetje Cynthia

fam.d.Versteeg

Hallo Sophie. Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Hoe gaat het daar? Ik hoorde dat je naar een nieuw woonadres zou gaan. Hopelijk een gezellige fam. Gr. van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active